Adrienne Althof Pianolessen Adrienne Althof

Bevlogen zeer ervaren pianodocente, met veel aandacht voor zowel de technische als muzikale kant van het pianospel. Met kinderen werken aan hun stukje muziek, daar kan ik heel erg van genieten. Kinderen voelen dat ik ze daarin heel serieus neem. Ik heb een grote repertoirekennis en vind het leuk en belangrijk om kinderen daar ook kennis van te laten nemen. Zo kunnen ze kiezen uit muziek uit allerlei culturen. Soms schrijf ik de muziek zelf als een kind bv. wil samenspelen met een broertje of zusje en er is geen begeleiding voorhanden. Sommige kinderen willen meer: doorstromen naar de jong-talentklas van het conservatorium. Ook die voorbereiding behoort tot de mogelijkheden. Ik ben lid van de EPTA: European Piano Teacher Association. Alle kinderen kunnen meedoen aan de landelijke graadexamens van de EPTA.

Bevlogen zeer ervaren pianodocente, met veel aandacht voor zowel de technische als muzikale kant van het pianospel. Met kinderen werken aan hun stukje muziek, daar kan ik heel erg van genieten. Kinderen voelen dat ik ze daarin heel serieus neem. Ik heb een grote repertoirekennis en vind het leuk en belangrijk om kinderen daar ook kennis van te laten nemen. Zo kunnen ze kiezen uit muziek uit allerlei culturen. Soms schrijf ik de muziek zelf als een kind bv. wil samenspelen met een broertje of zusje en er is geen begeleiding voorhanden. Sommige kinderen willen meer: doorstromen naar de jong-talentklas van het conservatorium. Ook die voorbereiding behoort tot de mogelijkheden. Ik ben lid van de EPTA: European Piano Teacher Association. Alle kinderen kunnen meedoen aan de landelijke graadexamens van de EPTA.
Disciplines
Doelgroepen
- Kinderen van 4 t/m 7 jaar
- Jong volwassenen van 13 t/m 21 jaar
- Volwassenen 22+ jaar
- Kinderen van 8 t/m 12 jaar
Actief in de volgende gemeenten
- Deventer
- Lochem
- Zutphen
- 0637167741
- http://www.freewebs.com/pianolessenadriennealthof/
- http://www.kiesjedocent.nl/docentprofiel/adrienne-althof
Direct contact opnemen
Profiel rapporteren