Jolanda de Wit zangproeverij
Ik ben Jolanda de Wit conservatorium afgestudeerd jazz/pop; met een jarenlange praktijkervaring zowel uitvoerend (band) als lesgevend.
Het repertoire kan uiteenlopen van pop, jazz en soul naargelang je wens. Of je nu een beginner bent of een meer ervaren zanger maakt niet uit; het doel is om je stemgeluid en techniek naar een hoger niveau te brengen op een prettige ontspannen manier. Tijdens de zangles leer ik je zang, ademhaling en houdingstechnieken waardoor je je favoriete pop- jazz- en soulnummers makkelijker kunt zingen.
Ook wanneer je je (spreek)stem beter wilt leren gebruiken bijvoorbeeld voor de klas of voor een groep, kan zingen je helpen!
Het is ook leuk om iemand een zang-kadobon te geven! Of met een aantal vrienden een zangworkshop te volgen!
Neem een proefles. Deze is gratis als je besluit door te gaan!
Ik ben Jolanda de Wit conservatorium afgestudeerd jazz/pop; met een jarenlange praktijkervaring zowel uitvoerend (band) als lesgevend.
Het repertoire kan uiteenlopen van pop, jazz en soul naargelang je wens. Of je nu een beginner bent of een meer ervaren zanger maakt niet uit; het doel is om je stemgeluid en techniek naar een hoger niveau te brengen op een prettige ontspannen manier. Tijdens de zangles leer ik je zang, ademhaling en houdingstechnieken waardoor je je favoriete pop- jazz- en soulnummers makkelijker kunt zingen.
Ook wanneer je je (spreek)stem beter wilt leren gebruiken bijvoorbeeld voor de klas of voor een groep, kan zingen je helpen!
Het is ook leuk om iemand een zang-kadobon te geven! Of met een aantal vrienden een zangworkshop te volgen!
Neem een proefles. Deze is gratis als je besluit door te gaan!
Disciplines
Doelgroepen
- Jong volwassenen van 13 t/m 21 jaar
- Bedrijfsleven
- Volwassenen 22+ jaar
Actief in de volgende gemeenten
- Apeldoorn
- Huizen
- Utrecht
- 0644580334
- http://www.zangproeverij.nl
- http://www.muzieklessenhuizen.nl
- http://www.markantapeldoorn.nl
- http://www.kiesjedocent.nl/docentprofiel/jolanda-de-wit
Direct contact opnemen
Profiel rapporteren